Retourneren

Product kapot bij ontvangst? Niet terugsturen, maar eerst contact opnemen!

Niet tevreden met uw ontvangen product? Dat kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren! Lees eerst het onderstaande goed door! 

Wat moet je doen?

1. E-mail de support van onze website. En ons team zal kijken of u bestelling geschikt is voor retournering. 

2. Stuur je product (onbeschadigd en in originele staat) naar het adres wat wij hebben aangegeven inclusief track & trace.

3. Volg je bestelling tot het bij ons is bezorgd.

4. Stuur ons een e-mail met jouw tracking nummer als bewijs dat je pakket bij ons is bezorgd. 

5. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen wordt het geld teruggestort. 

Let op: uw retour dient aan de volgende eisen te voldoen:

  • In originele staat
  • Onbeschadigd 
  • Met originele, onbeschadigde verpakking
  • GEEN hygiëne producten (bijv: bh's, ondergoed, etc.)
  • Voorzien van tracking code

Wij hebben het recht om retours die niet aan de bovenstaande eisen voldoen te weigeren.

Wat zijn hygiëne producten?

Dit zijn bijvoorbeeld BH's, lingerie, zwemkleding, etc. Deze kunnen wij vanwege hygiëne redenen niet doorverkopen.

Verzenden

U bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van het te retournerende product, en de daarbij verbonden verzendkosten.